15.2.13

"Σε αυτούς που με εκτιμούν"

Δεν βιάζεται να μπει σε αγωνιστικό ρυθμό ο δυναμικός αμυντικός (sic)... για να μην τον πάρουν χαμπάρι και στην Ιβηρική. 
Δηλώσεις μετά τον νικηφόρο αγώνα της ομάδας του κόντρα στον Ολυμπιακό για το Europa League έκανε ο ελληνοτσέχος Λουκάς Βύντρα στο akiropidima: "Ήταν μία δύσκολη αναμέτρηση και η επικράτηση δεν ήρθε τόσο εύκολα όσο φάνηκε. Η παρουσία μου στις εξέδρες και όχι στο τερέν θεωρώ ότι ήταν καταλυτική. Μου λείπει η Ελλάδα όσο δεν πάει. Ο Καράμπελας και τα συμβουλευτικά λόγια του ήταν μια κάποια παρηγοριά. "Εδώ ούτε πίεση, ούτε άγχος, ούτε ευθύνες, ούτε γιούχα, ούτε μαλάκες δημοσιογράφοι. Εμείς θα κάνουμε τα βασικά και άσε τους άλλους να βγάζουν το φίδι απ' την τρύπα. Έπειτα θα μιλάμε στα ελληνικά Μέσα και θα λέμε ότι εδώ στα ξένα χαιρόμαστε το ποδόσφαιρο. Κάθε πρώτη του... μηνού ο μισθός μέσα και πέρα βρέχει. Τόσοι και τόσοι έλληνες παίκτες το έκαναν", μου είπε σε γενικές γραμμές και τα λόγια του ακούστηκαν σαν βάλσαμο στα αυτιά μου. Αφιερώνω τη νίκη στα παιδιά του Φορέα που ήταν συνοδοιπόροι μου τόσα χρόνια και μια χαρά δεν τους έδωσα, αλλά ξέρω ότι με αγαπούν. Απλώς αγαπάνε λίγο πιο πολύ την ομάδα τους. Τι να κάνουμε; Όπως και στον Τουλούμπα που ακόμα τον παίρνω τηλέφωνο και του ρουφιανεύω τα πάντα, έτσι από συνήθεια, λες και θα ανοίξει την Derby του Λεβάντε. Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι. Έτσι δεν λένε;".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου